Zarząd firmy Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa LONEX Longin Wałachowski - Longin Wałachowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Longin Wałachowski (CEIDG)
Longin Wałachowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA LONEX LONGIN WAŁACHOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-11-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIASKOWA 1, PL-42-253, JANÓW. Główny zakres działalności Longin Wałachowski to Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 32.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja gotowych wyrobów tekstylnych, obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, transport drogowy towarów. NIP FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA LONEX LONGIN WAŁACHOWSKI: 5731035197. REGON FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA LONEX LONGIN WAŁACHOWSKI: 15101876700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Longin Wałachowski
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA LONEX LONGIN WAŁACHOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.