Zarząd firmy FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA JORGUŚ JANUSZ POPIS - JANUSZ POPIS, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ POPIS (CEIDG)
JANUSZ POPIS prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA JORGUŚ JANUSZ POPIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KRZYWA 73, PL-40-061, KATOWICE. Główny zakres działalności JANUSZ POPIS to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja obuwia, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA JORGUŚ JANUSZ POPIS: 6342475301. REGON FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA JORGUŚ JANUSZ POPIS: 24079388800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ POPIS
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA JORGUŚ JANUSZ POPIS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych