Zarząd firmy Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EUROCLAS Krzysztof Kucza - KRZYSZTOF KUCZA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF KUCZA (CEIDG)
KRZYSZTOF KUCZA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EUROCLAS KRZYSZTOF KUCZA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 28A, PL-44-352, CZYŻOWICE. Główny zakres działalności KRZYSZTOF KUCZA to Produkcja wyrobów tartacznych (PKD główne: 16.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EUROCLAS KRZYSZTOF KUCZA: 6471588645. REGON FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EUROCLAS KRZYSZTOF KUCZA: 27345587800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF KUCZA
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA EUROCLAS KRZYSZTOF KUCZA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.