Zarząd firmy Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa Dąbrowski Wojciech - Wojciech Dąbrowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wojciech Dąbrowski (CEIDG)
Wojciech Dąbrowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA DĄBROWSKI WOJCIECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 7, PL-21-080, JANÓW. Główny zakres działalności Wojciech Dąbrowski to Pogrzeby i działalność pokrewna (PKD główne: 96.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów. NIP FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA DĄBROWSKI WOJCIECH: 7141234442. REGON FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA DĄBROWSKI WOJCIECH: 43086814500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Dąbrowski
Więcej informacji o FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA DĄBROWSKI WOJCIECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.