Zarząd firmy FIRMA POGRZEBOWA FENIKS ELEONORA GILLNER - ELEONORA GILLNER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELEONORA GILLNER (CEIDG)
ELEONORA GILLNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA POGRZEBOWA FENIKS ELEONORA GILLNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZYGMUNTA STAREGO 27, PL-44-100, GLIWICE. Główny zakres działalności ELEONORA GILLNER to Pogrzeby i działalność pokrewna (PKD główne: 96.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania i inne. NIP FIRMA POGRZEBOWA FENIKS ELEONORA GILLNER: 6310111263. REGON FIRMA POGRZEBOWA FENIKS ELEONORA GILLNER: 276635233.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELEONORA GILLNER
Więcej informacji o FIRMA POGRZEBOWA FENIKS ELEONORA GILLNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby