Zarząd firmy FIRMA OPTYCZNA WIEŃCZYSŁAW BLOCH, LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH - WIEŃCZYSŁAW BLOCH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WIEŃCZYSŁAW BLOCH (CEIDG)
WIEŃCZYSŁAW BLOCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA OPTYCZNA WIEŃCZYSŁAW BLOCH, LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem RYNEK ŁAZARSKI 4, PL-60-731, POZNAŃ. Główny zakres działalności WIEŃCZYSŁAW BLOCH to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja instrumentów optycznych i sprzętu fotograficznego, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA OPTYCZNA WIEŃCZYSŁAW BLOCH, LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH: 7791008302. REGON FIRMA OPTYCZNA WIEŃCZYSŁAW BLOCH, LUXURY TECHNOLOGY OPTICAL, SZLIFIERNIA SZKIEŁ OKULAROWYCH: 630291248.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WIEŃCZYSŁAW BLOCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld