Zarząd firmy Firma ogólnobudowlana Krzysztof Wieczorek - Krzysztof Wieczorek, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-05-20
Działalność gospodarcza Krzysztof Wieczorek (CEIDG)
Krzysztof Wieczorek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF WIECZOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WROCŁAWSKA 124, PL-78-540, KALISZ POMORSKI. Główny zakres działalności Krzysztof Wieczorek to Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych (PKD główne: 43.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych, pozyskiwanie drewna, działalność usługowa związana z leśnictwem, produkcja pieców, palenisk i palników piecowych, produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa i inne. NIP FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF WIECZOREK: 2530144972. REGON FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF WIECZOREK: 362335266.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Wieczorek
Więcej informacji o FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA KRZYSZTOF WIECZOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby