Zarząd firmy FIRMA NEVEN MARIUSZ KOŁODZIEJSKI - MARIUSZ KOŁODZIEJSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ KOŁODZIEJSKI (CEIDG)
MARIUSZ KOŁODZIEJSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA NEVEN MARIUSZ KOŁODZIEJSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁÓWNA 83, PL-97-200, KOLONIA ZAWADA. Główny zakres działalności MARIUSZ KOŁODZIEJSKI to Produkcja odzieży dzianej (PKD główne: 14.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży i inne. NIP FIRMA NEVEN MARIUSZ KOŁODZIEJSKI: 7731062901. REGON FIRMA NEVEN MARIUSZ KOŁODZIEJSKI: 590557228.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KOŁODZIEJSKI
Więcej informacji o FIRMA NEVEN MARIUSZ KOŁODZIEJSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby