Zarząd firmy Firma Mirpol.A Mirosław Krzewiński - Mirosław Krzewiński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Krzewiński (CEIDG)
Mirosław Krzewiński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA MIRPOL.A MIROSŁAW KRZEWIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ZGIERSKA 100, PL-95-035, OZORKÓW. Główny zakres działalności Mirosław Krzewiński to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA MIRPOL.A MIROSŁAW KRZEWIŃSKI: 7321744297. REGON FIRMA MIRPOL.A MIROSŁAW KRZEWIŃSKI: 471677315.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Krzewiński
Więcej informacji o FIRMA MIRPOL.A MIROSŁAW KRZEWIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio