Zarząd firmy FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK - ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK (CEIDG)
ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-06-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JARACZA 36A1, PL-90-252, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK: 7290012787. REGON FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK: 47302321000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK
Więcej informacji o FIRMA KSIĘGARSKA WIESŁAWA JUSZCZAKA ANNA BYLEWSKA-JUSZCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych