Zarząd firmy FIRMA KONSULTINGOWO-USŁUGOWA Marcin Płatek - Marcin Płatek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Płatek (CEIDG)
Marcin Płatek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA KONSULTINGOWO-USŁUGOWA MARCIN PŁATEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁOWIAŃSKA 22A2, PL-67-200, GŁOGÓW. Główny zakres działalności Marcin Płatek to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność w zakresie architektury, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP FIRMA KONSULTINGOWO-USŁUGOWA MARCIN PŁATEK: 6931857993. REGON FIRMA KONSULTINGOWO-USŁUGOWA MARCIN PŁATEK: 02194511200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Płatek
Więcej informacji o FIRMA KONSULTINGOWO-USŁUGOWA MARCIN PŁATEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach