Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KLAMA, TIF-TRANS Marek Temple - Marek Temple, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Temple (CEIDG)
Marek Temple prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KLAMA, TIF-TRANS MAREK TEMPLE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POLNA 2, PL-32-440, SUŁKOWICE. Główny zakres działalności Marek Temple to Introligatorstwo i podobne usługi (PKD główne: 18.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, obróbka mechaniczna elementów metalowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KLAMA, TIF-TRANS MAREK TEMPLE: 6782025358. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KLAMA, TIF-TRANS MAREK TEMPLE: 35127163200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Temple
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KLAMA, TIF-TRANS MAREK TEMPLE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.