Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KARAT MATLA MAREK - MAREK MATLA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK MATLA (CEIDG)
MAREK MATLA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KARAT MATLA MAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BUDOWNICZYCH LGOM 77, PL-59-300, LUBIN. Główny zakres działalności MAREK MATLA to Badanie rynku i opinii publicznej (PKD główne: 73.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z grami losowymi i zakładami wzajemnymi, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KARAT MATLA MAREK: 6921498587. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KARAT MATLA MAREK: 390470108.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK MATLA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA KARAT MATLA MAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?