Firma Firma Handlowo-Usługowo-Gastronomiczna Jumark
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja skór i wyrobów ze skór wyprawionych, produkcja podobnych wyrobów z innych materiałów |
Działalność PKD:
Firma FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-GASTRONOMICZNA JUMARK została założona 2003-12-12 i obecnie mieści się przy HODOWLANA 5, PL-33-100, TARNÓW. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badania i analizy techniczne, elementy i obwody drukowane, elektroniczne, firmy centralne i holdingi, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, magazynowanie paliw gazowych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, przetwarzanie danych i hostingowe, reasekuracja, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport lotniczy pasażerski, usługi architektoniczne i inżynieryjne, zbiorniki, cysterny i pojemniki metalowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Firma Handlowo-Usługowo-Gastronomiczna Jumark (REGON 85273076000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.