Zarząd firmy Firma Handlowo Usługowa Wyparło Karol Wyparło - Karol Wyparło, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karol Wyparło (CEIDG)
Karol Wyparło prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WYPARŁO KAROL WYPARŁO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem WOLNOŚCI 15, PL-42-595, MYSZKOWICE. Główny zakres działalności Karol Wyparło to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż hurtowa wyrobów chemicznych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WYPARŁO KAROL WYPARŁO: 6252112256. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WYPARŁO KAROL WYPARŁO: 27752295600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karol Wyparło
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WYPARŁO KAROL WYPARŁO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.