Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa WERPAT JAROSŁAW BODNER - JAROSŁAW BODNER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW BODNER (CEIDG)
JAROSŁAW BODNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WERPAT JAROSŁAW BODNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 93D1, PL-96-521, BRZOZÓW STARY. Główny zakres działalności JAROSŁAW BODNER to Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów, działalność taksówek osobowych, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WERPAT JAROSŁAW BODNER: 9710134909. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WERPAT JAROSŁAW BODNER: 01620014600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW BODNER
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA WERPAT JAROSŁAW BODNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.