Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA U WOLAKA JACEK WOLAK - JACEK WOLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JACEK WOLAK (CEIDG)
JACEK WOLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA U WOLAKA JACEK WOLAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-09-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA OKRZEI 5, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności JACEK WOLAK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, działalność agencji reklamowych, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), działalność usługowa związana z przeprowadzkami i inne. NIP FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA U WOLAKA JACEK WOLAK: 6141475518. REGON FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA U WOLAKA JACEK WOLAK: 02169787800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JACEK WOLAK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA U WOLAKA JACEK WOLAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.