Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA TRANS-SAD MARCIN SADOWIAK - MARCIN SADOWIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN SADOWIAK (CEIDG)
MARCIN SADOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA TRANS-SAD MARCIN SADOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 39, PL-21-450, KISIELSK. Główny zakres działalności MARCIN SADOWIAK to Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy (PKD główne: 52.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA TRANS-SAD MARCIN SADOWIAK: 8251904370. REGON FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA TRANS-SAD MARCIN SADOWIAK: 06153214600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN SADOWIAK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA TRANS-SAD MARCIN SADOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych