Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa Tomar-Transpol Marek Korzycki, Tomasz Stefański - Korzycki Marek
Korzycki Marek jest w zarządzie KRS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMAR-TRANSPOL MAREK KORZYCKI, TOMASZ STEFAŃSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Korzycki Marek jest również w zarządzie FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMAR-TRANSPOL MAREK KORZYCKI, TOMASZ STEFAŃSKI, która została założona 2007-05-14 i ma siedzibę przy 11, PL-88-324, SIEDLIMOWO. KRS FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMAR-TRANSPOL MAREK KORZYCKI, TOMASZ STEFAŃSKI zajmuje się naprawa i konserwacja maszyn. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: naprawa i konserwacja pozostałego cywilnego sprzętu transportowego, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, odzysk surowców, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMAR-TRANSPOL MAREK KORZYCKI, TOMASZ STEFAŃSKI: 5571517035. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMAR-TRANSPOL MAREK KORZYCKI, TOMASZ STEFAŃSKI: 092333158.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Korzycki Marek
Pozostali członkowie zarządu
Tomasz Stefański |
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMAR-TRANSPOL MAREK KORZYCKI, TOMASZ STEFAŃSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby