Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - STANUCH - VIOLETTA STANUCH - VIOLETTA STANUCH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza VIOLETTA STANUCH (CEIDG)
VIOLETTA STANUCH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - STANUCH - VIOLETTA STANUCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-16 i ma swoją siedzibę pod adresem ADAMA MICKIEWICZA 1219, PL-41-902, BYTOM. Główny zakres działalności VIOLETTA STANUCH to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - STANUCH - VIOLETTA STANUCH: 6261882692. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - STANUCH - VIOLETTA STANUCH: 273389124.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się VIOLETTA STANUCH
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA - STANUCH - VIOLETTA STANUCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.