Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa Stanisław Bryjak - Stanisław Bryjak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Stanisław Bryjak (CEIDG)
Stanisław Bryjak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STANISŁAW BRYJAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1992-07-06 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA PAWŁA II 160B, PL-34-425, BIAŁY DUNAJEC. Główny zakres działalności Stanisław Bryjak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STANISŁAW BRYJAK: 7361056764. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STANISŁAW BRYJAK: 490037868.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stanisław Bryjak
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA STANISŁAW BRYJAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby