Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SENGAM DARIUSZ BEDNARCZYK - DARIUSZ BEDNARCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ BEDNARCZYK (CEIDG)
DARIUSZ BEDNARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SENGAM DARIUSZ BEDNARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1986-03-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MRZYGŁODZKA 40, PL-42-400, ZAWIERCIE. Główny zakres działalności DARIUSZ BEDNARCZYK to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SENGAM DARIUSZ BEDNARCZYK: 6490011668. REGON FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SENGAM DARIUSZ BEDNARCZYK: 27119172500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ BEDNARCZYK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA SENGAM DARIUSZ BEDNARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może