Zarząd firmy Firma Handlowo- Usługowa Sandra Sadowska - Sandra Sadowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-04-30
Działalność gospodarcza Sandra Sadowska (CEIDG)
Sandra Sadowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA SANDRA SADOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RYBACKA 46, PL-75-228, KOSZALIN. Główny zakres działalności Sandra Sadowska to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania. NIP FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA SANDRA SADOWSKA: 6692555489. REGON FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA SANDRA SADOWSKA: 38495974200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sandra Sadowska
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA SANDRA SADOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.