Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa ROLNIK Anna Trapp - Anna Trapp, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Trapp (CEIDG)
Anna Trapp prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROLNIK ANNA TRAPP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 2, PL-83-236, KOŹMIN. Główny zakres działalności Anna Trapp to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROLNIK ANNA TRAPP: 5921615555. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROLNIK ANNA TRAPP: 191879739.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Trapp
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROLNIK ANNA TRAPP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.