Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROL.KO. ANNA ŁUPIŃSKA-KAMIŃSKA - Anna Łupińska-Kamińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Łupińska-Kamińska (CEIDG)
Anna Łupińska-Kamińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROL.KO. ANNA ŁUPIŃSKA-KAMIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2003-08-25 i ma swoją siedzibę pod adresem 35, PL-87-330, KONOJADY. Główny zakres działalności Anna Łupińska-Kamińska to Sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia (PKD główne: 46.61.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROL.KO. ANNA ŁUPIŃSKA-KAMIŃSKA: 8741613639. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROL.KO. ANNA ŁUPIŃSKA-KAMIŃSKA: 87167812400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Łupińska-Kamińska
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ROL.KO. ANNA ŁUPIŃSKA-KAMIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach