Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA REMIGIUSZ GNIESŁAW - REMIGIUSZ GNIESŁAW, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza REMIGIUSZ GNIESŁAW (CEIDG)
REMIGIUSZ GNIESŁAW prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA REMIGIUSZ GNIESŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA ARMII KRAJOWEJ 3952, PL-42-215, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności REMIGIUSZ GNIESŁAW to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA REMIGIUSZ GNIESŁAW: 5732173151. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA REMIGIUSZ GNIESŁAW: 24339572800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się REMIGIUSZ GNIESŁAW
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA REMIGIUSZ GNIESŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.