Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Qbi MAGDALENA PYTEL - MAGDALENA PYTEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA PYTEL (CEIDG)
MAGDALENA PYTEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA QBI MAGDALENA PYTEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-02-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 7B14, PL-70-110, SZCZECIN. Główny zakres działalności MAGDALENA PYTEL to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA QBI MAGDALENA PYTEL: 8541475842. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA QBI MAGDALENA PYTEL: 36652236700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA PYTEL
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA QBI MAGDALENA PYTEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.