Zarząd firmy Firma Handlowo- Usługowa Przemysław Marian Cieszyński - Przemysław Cieszyński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-31
Działalność gospodarcza Przemysław Cieszyński (CEIDG)
Przemysław Cieszyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PRZEMYSŁAW MARIAN CIESZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 1 MAJA 5, PL-16-100, SOKÓŁKA. Główny zakres działalności Przemysław Cieszyński to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych, działalność usługowa związana z leśnictwem, produkcja soków z owoców i warzyw, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PRZEMYSŁAW MARIAN CIESZYŃSKI: 5451569207. REGON FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PRZEMYSŁAW MARIAN CIESZYŃSKI: 200117954.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Cieszyński
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA PRZEMYSŁAW MARIAN CIESZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld