Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA POLSEM KRZYSZTOF SEMIK - KRZYSZTOF SEMIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SEMIK (CEIDG)
KRZYSZTOF SEMIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA POLSEM KRZYSZTOF SEMIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIENKIEWICZA 13, PL-44-240, ŻORY. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SEMIK to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej, fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, pozostałe sprzątanie, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA POLSEM KRZYSZTOF SEMIK: 6511575489. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA POLSEM KRZYSZTOF SEMIK: 27692569800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SEMIK
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA POLSEM KRZYSZTOF SEMIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii. Jak wykorzystać dotacje na pociągi bez ryzyka?
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może