Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIT-KOW PIOTR KOWALSKI - Piotr Kowalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Kowalski (CEIDG)
Piotr Kowalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIT-KOW PIOTR KOWALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem GARBARSKA 33, PL-67-400, WSCHOWA. Główny zakres działalności Piotr Kowalski to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 47.82.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIT-KOW PIOTR KOWALSKI: 4970072019. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIT-KOW PIOTR KOWALSKI: 08044272100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Kowalski
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PIT-KOW PIOTR KOWALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych