Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PATRICO-TRANS MAŁGORZATA KAWULA - MAŁGORZATA KAWULA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA KAWULA (CEIDG)
MAŁGORZATA KAWULA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PATRICO-TRANS MAŁGORZATA KAWULA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TEODORA LUBOMIRSKIEGO 37, PL-36-040, BOGUCHWAŁA. Główny zakres działalności MAŁGORZATA KAWULA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PATRICO-TRANS MAŁGORZATA KAWULA: 8132185696. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PATRICO-TRANS MAŁGORZATA KAWULA: 18069934500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA KAWULA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PATRICO-TRANS MAŁGORZATA KAWULA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.