Zarząd firmy Firma Handlowo Usługowa Owocowe Love Rafał Adamczyk - Rafał Adamczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Rafał Adamczyk (CEIDG)
Rafał Adamczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA OWOCOWE LOVE RAFAŁ ADAMCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JOACHIMA LELEWELA 33, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Rafał Adamczyk to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, ruchome placówki gastronomiczne i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA OWOCOWE LOVE RAFAŁ ADAMCZYK: 8791687344. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA OWOCOWE LOVE RAFAŁ ADAMCZYK: 87039425800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Rafał Adamczyk
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA OWOCOWE LOVE RAFAŁ ADAMCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.