Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA OMICRON Sławomir Giełbaga - SŁAWOMIR GIEŁBAGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SŁAWOMIR GIEŁBAGA (CEIDG)
SŁAWOMIR GIEŁBAGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA OMICRON SŁAWOMIR GIEŁBAGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KROKUSOWA 42, PL-35-604, RZESZÓW. Główny zakres działalności SŁAWOMIR GIEŁBAGA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport morski i przybrzeżny towarów, pozostała działalność pocztowa i kurierska, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA OMICRON SŁAWOMIR GIEŁBAGA: 8991248394. REGON FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA OMICRON SŁAWOMIR GIEŁBAGA: 180167192.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SŁAWOMIR GIEŁBAGA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA OMICRON SŁAWOMIR GIEŁBAGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby