Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NORBERT SERZISKO - NORBERT SERZISKO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-01
Działalność gospodarcza NORBERT SERZISKO (CEIDG)
NORBERT SERZISKO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NORBERT SERZISKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPORTOWA 5, PL-47-411, LIGOTA KSIĄŻĘCA. Główny zakres działalności NORBERT SERZISKO to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych (PKD główne: 46.16.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż detaliczna odzieży, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej. NIP FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NORBERT SERZISKO: 6391481017. REGON FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NORBERT SERZISKO: 27304422400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NORBERT SERZISKO
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA NORBERT SERZISKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych