Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MTB TOMASZ GRABOWSKI - TOMASZ GRABOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ GRABOWSKI (CEIDG)
TOMASZ GRABOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MTB TOMASZ GRABOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. 1 MAJA 718, PL-41-300, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności TOMASZ GRABOWSKI to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami (PKD główne: 47.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MTB TOMASZ GRABOWSKI: 6291026673. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MTB TOMASZ GRABOWSKI: 27289735000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ GRABOWSKI
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MTB TOMASZ GRABOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.