Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI - MARKIECIK JADWIGA KONDEJA - JADWIGA KONDEJA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JADWIGA KONDEJA (CEIDG)
JADWIGA KONDEJA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI - MARKIECIK JADWIGA KONDEJA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1990-11-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 14, PL-13-334, SUMIN. Główny zakres działalności JADWIGA KONDEJA to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI - MARKIECIK JADWIGA KONDEJA: 8770000336. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI - MARKIECIK JADWIGA KONDEJA: 870229594.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JADWIGA KONDEJA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI - MARKIECIK JADWIGA KONDEJA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.