Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI JOLANTA RASZEWSKA - JOLANTA RASZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA RASZEWSKA (CEIDG)
JOLANTA RASZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI JOLANTA RASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-10-03 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA WOLNOŚCI 1216, PL-42-217, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności JOLANTA RASZEWSKA to Sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.72.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI JOLANTA RASZEWSKA: 9490277250. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI JOLANTA RASZEWSKA: 15138015500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA RASZEWSKA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MINI JOLANTA RASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.