Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa Michał Korpuliński - Michał Korpuliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Korpuliński (CEIDG)
Michał Korpuliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MICHAŁ KORPULIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA PAWŁA II 94, PL-39-340, PADEW NARODOWA. Główny zakres działalności Michał Korpuliński to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, pozostałe badania i analizy techniczne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MICHAŁ KORPULIŃSKI: 7761667678. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MICHAŁ KORPULIŃSKI: 180969490.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Korpuliński
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MICHAŁ KORPULIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby