Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MATEUSZ GRODNICKI - MATEUSZ GRODNICKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-01
Działalność gospodarcza MATEUSZ GRODNICKI (CEIDG)
MATEUSZ GRODNICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MATEUSZ GRODNICKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-09-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE ŁĄKOSZYN X21, PL-99-300, KUTNO. Główny zakres działalności MATEUSZ GRODNICKI to Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.75.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MATEUSZ GRODNICKI: 7752626467. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MATEUSZ GRODNICKI: 389975036.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ GRODNICKI
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MATEUSZ GRODNICKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.