Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA - MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA (CEIDG)
MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MOZAIKOWA 67U, PL-04-952, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA to Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z tłumaczeniami i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA: 8212514593. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA: 14278361500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARTA IWANINA-KOCHAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia