Zarząd firmy Firma Handlowo Usługowa MARKANO Marek Kaniowski Marianka Rędzińska, ul. Srebrna 150; 42-242 Rędziny - MAREK KANIOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK KANIOWSKI (CEIDG)
MAREK KANIOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARKANO MAREK KANIOWSKI MARIANKA RĘDZIŃSKA, UL. SREBRNA 150; 42-242 RĘDZINY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-02 i ma swoją siedzibę pod adresem SREBRNA 150, PL-42-242, MARIANKA RĘDZIŃSKA. Główny zakres działalności MAREK KANIOWSKI to Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski (PKD główne: 49.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, działalność fotograficzna. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARKANO MAREK KANIOWSKI MARIANKA RĘDZIŃSKA, UL. SREBRNA 150; 42-242 RĘDZINY: 5730119992. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MARKANO MAREK KANIOWSKI MARIANKA RĘDZIŃSKA, UL. SREBRNA 150; 42-242 RĘDZINY: 150890173.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK KANIOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby