Zarząd firmy Firma Handlowo- Usługowa Mariusz Stefański - MARIUSZ STEFAŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-10-25
Działalność gospodarcza MARIUSZ STEFAŃSKI (CEIDG)
MARIUSZ STEFAŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA MARIUSZ STEFAŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CYSTERSKA 102, PL-58-405, KRZESZÓW. Główny zakres działalności MARIUSZ STEFAŃSKI to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z leśnictwem, produkcja pozostałych wyrobów tekstylnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, produkcja sztucznej biżuterii i wyrobów podobnych, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA MARIUSZ STEFAŃSKI: 6141525825. REGON FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA MARIUSZ STEFAŃSKI: 021811742.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ STEFAŃSKI
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO- USŁUGOWA MARIUSZ STEFAŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.