Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARIUSZ BACHORSKI - MARIUSZ BACHORSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-04-01
Działalność gospodarcza MARIUSZ BACHORSKI (CEIDG)
MARIUSZ BACHORSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARIUSZ BACHORSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 2, PL-64-830, ZBYSZEWICE. Główny zakres działalności MARIUSZ BACHORSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych, roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARIUSZ BACHORSKI: 7661091440. REGON FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARIUSZ BACHORSKI: 57213290000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ BACHORSKI
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARIUSZ BACHORSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.