Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Antoszewski - Mariusz Antoszewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Antoszewski (CEIDG)
Mariusz Antoszewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARIUSZ ANTOSZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PLAC WOLNOŚCI 31, PL-06-445, STRZEGOWO. Główny zakres działalności Mariusz Antoszewski to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARIUSZ ANTOSZEWSKI: 5691821801. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARIUSZ ANTOSZEWSKI: 14720901600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Antoszewski
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MARIUSZ ANTOSZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.