Firma FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARABUD MARIUSZ NOWAKOWSKI
| Adres | 17A, PL-77-400, NOWY DWÓR | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Adres e-mail |
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów | ||
Działalność PKD:
Firma FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARABUD MARIUSZ NOWAKOWSKI została założona 2003-11-03 i obecnie mieści się przy 17A, PL-77-400, NOWY DWÓR. Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-31. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MARABUD MARIUSZ NOWAKOWSKI (REGON 57090450400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
