Zarząd firmy Firma Handlowo Usługowa Małgorzata Lonty - Małgorzata Lonty, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Lonty (CEIDG)
Małgorzata Lonty prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA LONTY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-04-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEGNICKA 18, PL-59-400, JAWOR. Główny zakres działalności Małgorzata Lonty to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA LONTY: 6951443958. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA LONTY: 38310508000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Lonty
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA LONTY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.