Zarząd firmy Firma Handlowo Usługowa Małgorzata Czarnocka - Małgorzata Czarnocka, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-01
Działalność gospodarcza Małgorzata Czarnocka (CEIDG)
Małgorzata Czarnocka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA CZARNOCKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-12-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEŚNA 1, PL-08-114, GOŁĄBEK. Główny zakres działalności Małgorzata Czarnocka to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA CZARNOCKA: 8212033474. REGON FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA CZARNOCKA: 54033358000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Czarnocka
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MAŁGORZATA CZARNOCKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych