Zarząd firmy Firma Handlowo-Usługowa LIDER Aneta Kurkowska - Aneta Kurkowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aneta Kurkowska (CEIDG)
Aneta Kurkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA LIDER ANETA KURKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LOMPY 72, PL-42-287, LUBSZA. Główny zakres działalności Aneta Kurkowska to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA LIDER ANETA KURKOWSKA: 6262081014. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA LIDER ANETA KURKOWSKA: 362495780.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aneta Kurkowska
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA LIDER ANETA KURKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.