Firma Firma Handlowo-Usługowa KSJUSZA Oksana Sydorenko BIO-DERMA Strefa Urody
Firma Handlowo-Usługowa KSJUSZA Oksana Sydorenko BIO-DERMA Strefa Urody
CEIDGDziałalność PKD:
Firma FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KSJUSZA OKSANA SYDORENKO BIO-DERMA STREFA URODY została założona 2010-04-01 i obecnie mieści się przy UL. BURSZTYNOWA 12, PL-39-120, SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI. Główna działalność firmy to różny usługi indywidualne. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Firma Handlowo-Usługowa KSJUSZA Oksana Sydorenko BIO-DERMA Strefa Urody (REGON 18053878300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &