Zarząd firmy FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KRÓL ANIELA w spadku - ANIELA KRÓL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANIELA KRÓL (CEIDG)
ANIELA KRÓL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KRÓL ANIELA W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-04-25 i ma swoją siedzibę pod adresem RACIBORSKA 17C, PL-44-153, TRACHY. Główny zakres działalności ANIELA KRÓL to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów włókienniczych, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych i inne. NIP FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KRÓL ANIELA W SPADKU: 9690704455. REGON FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KRÓL ANIELA W SPADKU: 273571633.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANIELA KRÓL
Więcej informacji o FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA KRÓL ANIELA W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.